Abonnementsbetingelser ved Bonzo

Disse handelsbetingelser er gældende, når du bestiller et abonnement hos Bonzo. Betingelserne er senest opdateret d. 15 april 2020.

Når du opretter dig som abonnent hos Bonzo, skal du acceptere Handelsbetingelserne. Du opfordres derfor til at læse Handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du opretter dig som abonnent.

Muligheder for bestilling

Du kan bestille dit abonnement på følgende måder:

For at bestille vælger du den kasse, som du ønsker at abonnere, og hvor mange gange om måneden du ønsker levering. Efter du har den ønskede kasse betaler du for første levering, hvorefter du modtager en kvittering på dit abonnement. Vi sender en bekræftelse, hver gang din måltidskasse sendes afsted fra vores lager.

Du er forpligtet til altid at orientere os, hvis du ændre adresse for levering, skifter email, telefonnummer eller anden informati

on vigtigt for dit abonnement. 

Du kan til hver en tid ændre dit abonnement på bonzo.dk ved at logge ind på din bruger tilgå it abonnement. Her har du mulighed for at: ændre leveringsfrekvens, pause eller opsige dit abonnement, eller ændre i hvilke måltidskasser du abonnerer på. Dit abonnement er kontinuerligt, hvorfor det fortsætter indtil du pauser eller opsiger det. Det er gratis at pause og opsige dit abonnement og der er ingen binding (læs mere under opsigelse nedenfor).

OBS: Det er ikke alle produkter, der kan købes på abonnement. 

Betaling

Bonzo modtager abonnementsbetaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. Bonzo bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Procedure for fornyelse og sletning af kortnummer

Du kan til hver en tid skifte eller slette dit kortnummer fra vores system. Dette kan du gøre direkte via din konto, som du opretter, når du bestiller dit abonnement. Det gør du herinde: https://www.bonzo.dk/din-side/ under feltet subscriptions. Vi kan også hjælpe dig med at slette dine oplysninger på telefon 50 43 24 52 eller over mail emil@bonzo.dk.

Levering

Bonzo er leveringsdygtige i hele Danmark (undtaget ikke trofaste øer, Grøland og Færøerne). Levering foregår i samarbejde med GLS. Dine måltidskasser kan leveres både til pakkeshop og til direkte til døren afhængigt af, hvad du har valgt under bestilling. Hvis du har valgt levering til døren, men ikke er hjemme under levering, så afleveres din bestilling ved nærmeste pakkeshop.

Bonzo leverer alle hverdage med en forventet leveringstid på 1-2 hverdage. Skulle der opstå problemer, så tager vi fat i dig straks. Der ydes gratis fragt på alle abonnementer til pakkeshop. 

Opsigelse og pause

Du kan opsige dit abonnement til hver en tid og uden binding. Bemærk dog på grund af behandlingstid, at alle afbestillinger (inklusiv pause) skal sendes senest 5 hverdage inden aftalt levering. Du kan ikke opsige din første bestilling.

Opsigelse kan gøres på flere måder. Det nemmeste er, at du logger ind via bonzo.dk og afbestiller under din konti. Du har også mulighed for at afbestille ved at sende en mail til info@bonzo.dk eller kontakte os på telefon 20 20 27 22.

Husk, hvis du blot ønsker en pause i din kasse for en periode, så du kan du sætte dit abonnement på pause via hjemmesiden eller ved at kontakte os.

Fortrydelsesret

Alle abonnementer på måltidskasser på bonzo.dk er omfattet af de gældende regler for fødevarer, hvorfor der ikke ydes fortrydelsesret. 

Reklamation

Der gælder reklamationsret efter købeloven. Eftersom fødevarer ofte har en kørere holdbarhed end almindelige produkter tages denne holdbarhed i betragtning ved en reklamation over mangler. Vi kan kontaktes alle hverdage på mail: info@bonzo.dk og på telefon: 20 20 27 22.

Alle reklamationer skal foretages så hurtigt som muligt. Dette gælder både i forhold til levering af selve måltidskasse (også hvis den slet ikke er leveret) og til selve madvarerne. Reklamationer besvares altid på mail og sager håndteret over telefonen medfølges af et referat på mail. 

Skulle vi mod forventning ikke kunne finde en løsning på din reklamation, så kan du vælge og klage over din bestilling hos Bonzo. Læs mere om klagemuligheder under vores generelle betingelser: https://www.bonzo.dk/bonzo-dk-handelsbetingelser/.

Ændring af abonnementsbetingelser

Bonzo forbeholder sig retten til at ændre siden betingelser uden varsel og med øjeblikkelig virkning (inden for rimelighedens grænser). Ændringer der direkte påvirker dit abonnement varsles altid 1 måned før og skal godkendes før de træder i kræft (med undtagelse af prisændringer ift. gældende indeks inflation). Ved manglende godkendelse efter 7 hverdage opsiges dit abonnement. Alle ændringer vil altid fremgå på bonzo.dk og påvirkes dit abonnement, så kontakter vi dig direkte per mail.

Erhvervsdrivende og kontakt

  • BONZO ApS 
  • Nordre Strandvej 180B 
  • 3140 Ålsgårde, Danmark
  • Tlf.: + 45 20 20 27 22
  • E-mail info@bonzo.dk

Hvis du har spørgsmål til dit abonnement, vores betingelser eller andet, så kan du kontakte os på mail: info@bonzo.dk eller telefon: 20 20 27 22.